Dragi oaspeți,

Pentru a vă oferi o  experiență cat mai plăcută în cadrul Hotelului Marea Neagra din Mamaia am  stabilit o  serie de reguli generale pe care vi le aducem la cunoștință și pe care aveți obligația de a le respecta începand cu data efectuării rezervarii   precum și în timpul cazării dvs. în cadrul hotelului. Persoanele cazate în cadrul hotelului au obligația de a respecta termenii   și   condițiile hotelului  Marea Neagră. Totodată, trebuie sa respecte liniștea în cadrul hotelului, restaurantului cat și normele de bunăcuviință si cele morale. Termenii   și   condițiile generale au rolul de a stabili premisele functionarii Hotelului Marea Neagră în condiții civilizate și conform normelor legale.

    1. Procedura de cazare.

Cazarea (Check-in) se   efectuează începand cu ora 16:00, iar în intervalul 08:00 – 15:00 putem asigura doar la cerere și contra unei taxe suplimentare cazarea matinală (Early check-in). Taxa suplimentară este de 100 lei pentru camera single, 150 lei camera dubla, 200 lei camera tripla, în funcție de agenda rezervărilor în perioada indicată. Pentru solicitarea de cazare înainte de ora 08:00 se va achita integral încă o zi de cazare.

Eliberarea camerei (Check-out) se va efectua pana la ora 12:00 iar pentru solicitarea de eliberare a camerei cu întarziere (Late check-out), respectiv în intervalul 12:00-17:00 se va achita o taxă suplimentară în cuantum de 100 lei pentru camera single, 150 lei pentru camera dubla si 200 de lei pentru camera tripla în functie de agenda rezervărilor în perioada indicată. Eliberarea camerei după ora 17:00 impune obligația de plată a unei zi de cazare.

Condițiile de cazare a copiilor sunt următoarele:

– vor fi cazați doar însoțiți de o persoană majoră,

 -pentru copii pana la 3 ani se va achita 100 lei/sejur – patut copil inclus, la cerere;

 -pentru copii intre 4-12 ani se va achita 100lei/noapte – fara pat suplimentar,

 -copiii peste 13 ani vor fi cazati doar in camera tripla. Nu se pot adauga paturi suplimentare.

Cazarea se va efectua doar după prezentarea a unui act de identitate si completarea fișei de cazare de catre fiecare persoana. Prin completarea fișei de cazare, fiecare turist va lua la cunoștință de termenii si conditiile generale ale hotelului iar prin semnarea acesteia iși va exprima acordul precum și asumarea acestora.

După completarea fișei de cazare turiștii vor achita diferența de plată pentru pachetul turistic rezervat.

In cazul în care turiștii hotelului doresc să plece mai devreme decat numărul total al zilelor rezervate și achitate, acest fapt va reprezenta o renunțare la serviciile contractate iar hotelul nu va rambursa si nici nu va compensa cu alte servicii contravaloarea serviciilor la care se renunță. În cazul în care turiștii doresc majorarea numărului de zile rezervate trebuie să solicite hotelului cu minim 24 de ore înainte de împlinirea perioadei rezervate si după verificarea disponibilității de cazare, se va achita integral numărul suplimentar de zile. Plata serviciilor turistice se va efectua în numerar sau card, în lei sau euro, la cursul de schimb BNR din ziua respectiva dar si cu vouchere de vacanta Sodexo, Edenred si Cheque Vacances.

    1. Procedura de rezervare.

Rezervarea se poate efectua online, direct pe site-ul hotelului, prin e-mail sau telefonic.

Rezervarea se va opera doar în momentul în care se achită un avans de minim 50% din totalul de plata sau garantarea cu un card valabil (incasarea integrala de pe card în cazul rezervarilor efectuate online, direct pe site sau prin trimiterea voucherelor de vacanta în cazul turistilor care beneficiază de această modalitate de plată. In cazul în care nu s-a procedat conform celor menționate anterior rezervarea nu este efectuată.

Rezervările efectuate conform procedurii prezentate anterior nu pot fi modificate. În cazul în care titularul rezervării solicită anularea/modificarea/nu se prezintă în data rezervată va pierde avansul achitat. Sumele achitate prin transfer bancar ca avans pentru rezervare sunt nerambursabile.

În cazul în care hotelul are în desfășurare un pachet promoțional rezervarea este „Non-Refundable” si se va efectua doar după achitarea în mod integral a costului total al serviciilor solicitate. Nu pot fi efectuate modificări/reprogramări la rezervarile efectuate prin programul Early Booking – Non Refundable. În cazul în care s-a achitat costul cazării și, ulterior, se solicită anularea/renuntarea la pachetul de servicii rezervate prin acest program sumele achitate nu se restituie.

  1. Reguli de bună conduită în cadrul complexului.

În interiorul complexului (hotel/restaurant/anexe) este interzis fumatul (inclusiv electronic). Declansarea accidentala a alarmei de incendiu va fi penalizata cu suma de 200 EURO.

Accesul animalelor de companie este interzis. Persoanele care efectuează o rezervare dar în momentul cazării nu respectă interdicția nu vor fi cazați. Persoanele care se prezintă cu animale de companie nu li se va permite accesul în incinta Complexului Marea Neagră, nu vor fi cazate iar sumele de bani plătite nu se vor restitui.

Persoanele cazate în cadrul hotelului au obligația de a asigura paza/supravegherea propriilor bunuri. În cadrul recepției exista un seif la dispozitia oaspetilor, pe care va recomandam sa-l folositi.

Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele si valorile lasate in camera de hotel, pentru eventualele neglijente, pierderi sau furturi de bunuri. Hotelul dispune de parcare proprie pe care o pune la dispozitia oaspetilor, contra cost, in limita disponibilitatii si fara rezervarea locurilor de parcare. Parcarea hotelului este supravegheata video dar hotelul nu isi asumă nicio responsabilitate în sensul asigurării pazei autoturismului și nu răspunde pentru integritatea autovehiculului sau a altor bunuri lăsate în autovehicul.

Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fără respectarea normelor de securitate corespunzatoare acestora, nu este responsabilitatea hotelului.
Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventarul hotelului va atrage raspunderea materiala a acestora pentru fapta săvarșită prin achitarea daunelor la valorile afisate in lista obiectelor din inventar, regasita in camera de hotel sau in baza unui proces verbal de constatare pentru unele cazuri specifice care nu sunt definite prin lista de preturi ale obiectelelor ce fac parte din inventarul camerei.

Complexul hotelier este dotat cu internet wi-fi și acesta poate fi folosit în mod gratuit. Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau a lipsei temporare a semnalului.

Este interzisă servirea preparatelor din restaurant/sau a altor alimente/bauturi cumpărate din afara restaurantului în camera de hotel. Preparatele servite la bufetul suedez  pot fi consumate doar in cadrul restaurantului sau pe terasa. 

Este interzis folosirea în cadrul complexului (hotel/restaurant/anexe) a electrocasnicelor si/sau a ustensilelor de bucatarie de orice fel (filtru, fierbator, plita,etc). Nu este permis accesul in restaurant sau pe terasa in costum de baie.

În perioada cazării în cadrul hotelului turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate pe terasa. Este interzisă folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei in alte scopuri (pentru piscina/plaja).

    1. Sesizari si reclamatii.

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face imediat, în momentul constatării și în perioada șederii turistilor in hotel. Reclamatiile formulate, sub orice formă, dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare de catre hotel.

    1. Orice persoană care va încălca prezentele condiții i se va solicita să înceteze orice activitate interzisă prin prezentul document și în caz contrar va fi îndepărtată din incinta complexului. Totodată, complexul își rezervă dreptul de a solicita persoanei care a încălcat prezentele condiții o despăgubire direct proporțională cu prejudiciul produs prin fapta ilicită.

Totodată, o încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale si de conviețuire sociala acordă dreptul hotelului sa întrerupă imediat contractul/cazarea, să îndepărteze turistul turbulent din hotel/restaurant fără rambursarea sumelor achitate.

    1. Hotelul are dreptul de a selecta clienții, de a refuza cazarea/servirea in restaurant a persoanelor în stare de ebrietate, nepoliticoși, agresivi sau care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine hotelului. Persoanele menționate anterior vor fi îndepărtate din cadrul complexului Marea Neagră.

Declar ca am luat la cunostinta de termenii si conditiile stabilite si comunicate de catre Hotel Marea Neagra Mamaia.

NUME – PRENUME :

SEMNATURA :

DATA :