Dragi oaspeți,

Pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută în cadrul Hotelului Marea Neagră*** din Mamaia am stabilit o serie de reguli generale pe care vi le aducem la cunoștință și pe care aveți obligația de a le respectă începand dată efectuării rezervarii precum și în timpul cazării dvs. în cadrul hotelului.

Persoanele cazate în cadrul hotelului au obligația de a respectă termenii și condițiilor hotelului Marea Neagră. Totodată, trebuie  respecte liniștea în cadrul hotelui, restaurantului cât și normele de bunăcuviință și cele morale.

Termenii și condițiile generale au rolul de a stabili premisele funcționarii Hotelului Marea Neagră în condiții civilizate și conform normelor legale.

 

  1. Procedura de cazare.

Cazarea (Check-înse efectuează începand cu ora 16.00 iar în intervalul 06:00 – 12:00 putem asigura doar la cerere și contra unei taxe suplimentare cazarea matinală (Early check-în). Taxa suplimentară este de 50 lei pentru lunile mai, iunie, septembrie și de 100 lei pentru lunile iulie și august, în funcție de agenda rezervărilor în perioada indicată. Pentru solicitarea de cazare înainte de ora 06:00 se va achita integral încă o zi de cazare.

Eliberarea camerei (Check-outse va efectua până la ora 12:00 iar pentru solicitarea de eliberarea a camerei cu întarziere (Late check-out), respectiv în intervalul 12:00-17:00 se va achita o taxă suplimentară în cuantum de 50 lei pentru lunile mai, iunie, septembrie și de 100 lei pentru lunile iulie și august, în funcție de agenda rezervărilor în perioada indicată. Eliberarea camerei după ora 17:00 impune obligația de plată a unei zi de cazare.

Condițiile de cazare a copiilor sunt următoarele:

– vor fi cazați doar însoțiți de o persoană majoră,

 -pentru copii până la 8 ani nu se va achita contravaloarea cazării dacă nu se solicită un pat suplimentar,

 -pentru copii între 8-14 ani se va achita 50% dintr-un loc de cazare dacă nu se solicită un pat suplimentar,

 -pentru copii peste 14 ani – pat suplimentar: 80% din prețul unui loc de cazare.

– un pat suplimentar se asigură contra unei taxe de —–.

Cazarea se va efectua doar după prezentarea a unui act de identitate și completarea fișei de cazare de către fiecare persoanăPrin completarea fișei de cazare, fiecare turist va lua la cunoștință de termenii și condițiile generale ale hotelului iar prin semnarea acesteia și va exprimă acord precum și asumarea acestora.

 După completarea fișei de cazare turiștii vor achita diferența de plată pentru pachetul turistic rezervat.

În cazul în care turiștii hotelului doresc să plece mai devreme decât numărul total al zilelor rezervate și achitate, acest fapt va reprezenta o renunțare la serviciile contractate iar hotelul nu va rambursa și nici nu va compensa cu alte servicii contravaloarea serviciilor al care se renunță.

În cazul în care turiștii doresc majorarea numărului de zile rezervate trebuie să solicite hotelului cu minim 24 de ore înainte de împlinirea perioadei rezervate și după verificarea disponibilității de cazare, se va achita integral numărul suplimentar de zile.

Plata serviciilor turistice se va efectua în numerar sau card, în lei sau euro, la cursul de schimb BNR din ziua respectivă dar și cu vouchere de vacanță Sodexo și Cheque Vacances.

Turiștii cazați pot primi persoane în vizită doar după anunțarea reprezentanților hotelului, obținerea acordului acestora și prin înscrierea oaspeților în registrul de vizitatori prin prezentarea unui act de identitate al oaspetelui. Durata unei vizite poate dura maxim 2 ore între ora 08.00 și ora 19.00 într-un interval de 24 de ore. Depășirea acestei durate va impune obligația de plată a contravalorii cazării unei persoane în plus.

Persoanelor venite în vizită la turiștii hotelului nu le este permis accesul în restaurantul hotelului în perioada în care se servește masă achitată în cadrul pachetelor turistice.

 

  1. Procedura de rezervare.

Rezervarea se poate efectua online, direct pe site-ul hotelului, prin e-mail sau telefonic.

Rezervarea va opera doar în momentul în care se achită un avans de minim 50% din numărul total al zilelor de cazare sau garantarea cu un card valabil (preautorizare pentru o zi de cazare în cazul rezervărilor efectuate online, direct pe site sau prin trimiterea voucherelor de vacanță în cazul turiștilor care beneficiază de această modalitate de plată. Rezervarea se consideră finalizată numai după încasarea de către hotel a avansului menționat anterior.

În cazul în care nu s-a procedat conform celor menționate anterior rezervarea nu este efectuată.

Rezervările efectuate conform procedurii prezentate anterior nu pot fi modificate. În cazul în care titularul rezervării solicită anularea/modificarea/nu se prezintă în dată rezervată va pierde avansul achitat sau în cazul rezervărilor de pe sitesuma preautorizată pe card. Sumele achitate prin transfer bancar  avans pentru rezervare sunt nerambursabile.

În cazul în care hotelul are în desfășurare un pachet promoțional rezervarea se va efectua doar după achitarea în mod integral a costului total al serviciilor solicitate.

Nu pot fi efectuate modificări/reprogramări la rezervările efectuate prin programul Early Booking. În cazul în care s-a achitat costul cazării și, ulterior, se solicită anularea/renunțarea la pachetul de servicii rezervate prin acest program sumele achitate nu se restituie.

 

  1. Condițiile în care se vor servi mesele:

micul dejun se servește începand cu ora 8:00- pană la ora 10:00 în regim de bufet suedez și este inclus în tariful de cazare conform planului tarifar: Cazare + mic dejun inclus.

În planul tarifar fără mic dejun, turiștii beneficiază doar de cazare, iar micul dejun se va tarifa cu suma 30 lei/persoană/mic dejun.

Serviciul de servire a meselor în regim demipensiune se asigură pentru tariful de 30 lei/zi/persoană în perioada 03.05 – 21.06 și 10.09 – 30.09 și suma de 40 lei/persoană/zi în perioada 22.06 – 09.09.

Serviciul de servire a meselor în regim pensiune completă se asigură pentru tariful de 60 lei/persoană/zi în perioada  03.05 – 21.06 și 10.09 – 30.09 și suma de 80 lei/persoană/zi în perioada 22.06 – 09.09.

Alegerea modalității în care se vor servi mesele în perioada sejurului se va face în dată cazării pentru toată perioada rezervată.

Pentru ambele servicii de masă demipensine și pensiune completă oaspeții beneficiază de o FIȘA CONT/Camera în care se vor consemna mesele servite.

Sumele de bani achitate nu sunt rambursabile.

 

  1. Reguli de bună conduită în cadrul complexului.

În interiorul complexului (hotel/restaurant/anexe) este interzis fumatul (inclusiv electronic).

 Accesul animalelor de companie este interzis. Persoanele care efectuează o rezervare dar în momentul cazării nu respectă interdicția nu vor fi cazați. Persoanele care se prezintă cu animale de companie nu li se va permite accesul în incinta Complexului Marea Neagră, nu vor fi cazate iar sumele de bani plătite nu se vor restitui.

Persoanele cazate în cadrul hotelului au obligația de a asigura pază/supravegherea propriilor bunuri. În cadrul recepției există un seif la dispoziția oaspeților, pe care va recomandăm -l folosiți.

Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele și valorile lăsate în camera de hotel, pentru eventualele neglijențe, pierderi sau furturi de bunuri.

Hotelul dispune de parcare proprie pe care o pune la dispoziția oaspeților contra unei taxe de  —- aferentă întregii perioade Cazare în cadrul hotelului. Hotelul își rezervă dreptul de a modifică cuantumul taxei în funcție de perioadă.

Parcarea hotelului este supravegheată video dar hotelul nu își asumă nicio responsabilitate în sensul asigurării pazei autoturismului și nu răspunde pentru integritatea autovehicolului sau a altor bunuri lăsate în autovehicol.

Orice accident produs  urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizării facilităților hotelului fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea hotelului.

Deteriorarea de către turiști a oricărui obiect din inventarul hotelului va atrage răspunderea materială a acestora pentru fapta săvarșită prin achitarea daunelor la valorile afișate în lista obiectelor din inventar, regăsită în camera de hotel sau în unui baza proces verbal de constatare pentru unele cazuri specifice care nu sunt definite prin lista de prețuri ale obiectelelor ce fac parte din inventarul camerei.

Complexul hotelier este dotat cu internet wi-fi și acesta poate fi folosit în mod gratuit. Hotelul nu își asumă răspunderea pentru eventualele defecțiuni sau a lipsei temporare a semnalului.

 Este interzisă servirea preparatelor de la micul dejun/sau a altor alimente/băuturi cumpărate din afară restaurantului în camera de hotel. Preparatele servite la micul dejun pot fi consumate doar în cadrul restaurantului sau pe terasă.

Este interzis folosirea în cadrul complexului (hotel/restaurant/anexe) a electrocasnicelor și/sau a ustensilelor de bucătărie de orice fel (filtru, fierbătorplită,etc).

Oaspeții pot utiliza serviciul de roomservice pentru a obține preparate culinare în ambalaje corespunzătoare direct în camera de hotel rezervată.

În perioada cazării în cadrul hotelului turiștii au obligația de a păstra curățenia utilizând coșurile de gunoi amplasate în hotel.

Este interzisă folosirea prosoapelor și a lenjeriei din dotarea camerei în alte scopuri (pentru piscină/plajă).

 

  1. Sesizări și reclamații.

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face imediat, în momentul constatării și în perioada șederii turiștilor în hotel.

Reclamațiile formulate, sub orice formă, după plecarea turiștilor nu vor fi luate în considerare de către hotel.

 

  1. Orice persoană care va încălca prezențele condiții i se va solicită să înceteze orice activitate interzisă prin prezentul document și în caz contrar va fi îndepărtată din incinta complexului. Totodată, complexul își rezervă dreptul de a solicită persoanei care a încălcare prezențele condiții o despăgubire direct proporțională cu prejudiciul produs prin fapta ilicită. 

Totodată, o încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială acordă dreptul hotelului  întrerupă imediat contractual/cazarea, să îndepărteze turistul turbulent din hotel/restaurant fără rambursarea sumelor achitate.

 

  1. Hotelul are dreptul de a selecta clienții, de a refuză cazarea/servirea în restaurant a persoanelor în stare de ebrietate, nepoliticoși, agresivi sau care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine hotelului. Persoanele menționate anterior vor fi îndepărtate din cadrul complexului Marea Neagră.

Declar că am luat la cunoștință de termenii și condițiile stabilite și comunicate de către Hotel Marea Neagră Mamaia.